Fetish Factory GAGON Information Blog

Fetish Factory GAGON Information Blog 新着情報のお知らせ告知

2023.04.27更新

今週からお休み期間ですね。

お疲れ様です。

 

 

Wetlook Scene0720

”一方的な思い”先輩!私がこの学校に入った理由しってますか?ずっと先輩のことが好きだったんですよ、分からなかったんですか?先輩は私のことどう思ってますか?先輩は私のこと好きですか?「・・・・。」そっか・・・、分かりました!じゃ行きま~す!

She wears a school uniform. She swims in the pool in her school uniform. She gets soaked all over.

她穿著校服。 她穿著校服在游泳池裡游泳。 她全身濕透了。
她穿着校服。 她穿着校服在游泳池里游泳。 她全身湿透了。

 

 

 

Y211 仕事着のまま、ただ愉しむ。

"FetishLABふぇちらぼ"「仕事着の仕事着のまま、ただ愉しむ。」ちょっと癒されたい時、ちょっとほっとしたい時、私は濡れる。今日は仕事の制服のまま、暖かいシャワーで濡れた。何もかもが温かく流される感覚・布にお湯が染み込んで包まれる感触に心が落ち着く。これは私の秘密の愉しみ。(日向コメント:私にとって着衣濡れは癒しの一つでもあります。今回はただひたすら思うがままに濡れる感覚を楽しみました♪日向、浸っております^^ そして今回の作品とは関係ないのですが、次回から新シリーズをやっていきます。リクエストが多いものの、なかなか映像として表に出せなかった私的禁断の濡れをやってみようかなと^^これからも色んな挑戦してまいりますので、FetishLABふぇちらぼも日向結うもよろしくお願い申し上げます!)

【Get wet in my work uniform.】When I want to be healed a little, when I want to feel relieved, I get wet.Today I got wet in a warm shower in my work uniform.The feeling of everything being warmly washed away, and the feeling of being wrapped in cloth soaked in hot water soothes the soul.This is my secret pleasure.(Hinata’s comments : For me, getting wet is also one of the healing. This time, I just enjoyed the feeling of getting wet as I wanted ♪ Hinata, I'm immersed in it ^^And although it has nothing to do with this work, I will start a new series from the next time. I had a lot of requests, but I couldn't show you in the video. I would like to try it.I hope you will look forward to it. And thank you for your continued support of FetishLABふぇちらぼand Hinata Yuu!)

"【弄濕我弄濕我的工作服。】當我想被治愈一點,當我想放鬆時,我就濕了。今天我穿著工作服在溫暖的淋浴間淋濕了。 一切都被溫暖沖刷的感覺,被熱水浸過的布裹著的感覺撫慰著心靈。這是我的秘密樂趣。(Hinata的評論:對我來說,弄濕也是一種治愈。 這一次,我只是享受了我想要的被淋濕的感覺♪ 而且雖然和本作無關,但從下次開始我會開始新的系列。 我有很多要求,但我不能在視頻中給你看。 我想試試。希望大家期待。 也感謝大家一直以來對FetishLABふぇちらぼ和日向結う的支持!)"

"【 일의 제복 그대로, 그냥 즐긴다.】조금 치유되고 싶을 때, 조금 안심하고 싶을 때, 나는 젖는다.오늘은 일의 제복 그대로 따뜻한 샤워로 젖었다.아무것도가 따뜻하게 흘러나오는 감각·천에 뜨거운 물이 스며들어 감싸는 감촉에 마음이 진정된다.이것은 내 비밀의 즐거움.(히나타 코멘트 : 나에게 옷 젖음은 치유 중 하나입니다. 이번은 단지 오로지 생각하는대로 젖는 감각을 즐겼습니다 ♪ 히나타, 담그고 있습니다 ^^그리고 이번 작품과는 관계 없습니다만, 다음 번부터 신시리즈를 해 갑니다. 요청이 많지만 좀처럼 영상으로 낼 수 없었던 사적금단의 젖음에 도전해 보려고 했습니다!앞으로도 여러가지 도전해 가겠습니다 때문에,FetishLABふぇちらぼ&Hinata Yuu잘 부탁드립니다!)"

 

 

 

 

Fetish Factory GAGON