Fetish Factory GAGON Information Blog

Fetish Factory GAGON Information Blog 新着情報のお知らせ告知

2017.05.11付更新

20170511DSC00969s.jpg

夏日だったり・・・

急に涼しくなったり・・・

お天気がころころ変わりますね。

体調崩さぬようご注意くださいませ・・・。

Y22 赤い誘惑

xhyuu022w2ss.jpg

"FetishLAB."「赤い誘惑」ちょっと小腹が空いたなーと思って冷蔵庫を開けると、目に飛び込んできた赤。真っ赤な苺。誘われるように手に取って、そのままベッドへ。ベッドで食べちゃおっかな~♪パクッと一口。あ、果汁が溢れた。服が汚れちゃう…シーツも…。なんだかいけない事をしている気分。でももう止められない!私って悪い子なのかもしれない。

"What a attractive fruit you are!" I felt little hungry.So, I found a red fruit when I checked a fridge. The fruit is strawberry. I took it. And then, I went to a bedroom . I wanna eat strawberries on the bed. I can't stop eating when I start to eating like a holic.The strawberries stained my clothes and bed with red juice little by little.

xhyuu022p2s.jpg

ほなみの風流三昧 Movies020

xhona020w2ss.jpg

"ほなみの風流三昧"これの前に彼と別のプレイをしていて、その流れで彼に撮ってもらったものです。お見せできる一部なのですが・・・。わたし完全に素で恥ずかしいですね。ほなみのプライベートをご覧ください。

I will be multiplied by the shower while wearing a suit. My suit is soaked. This is my private videos.

我将淋浴时穿西装成倍增加。我的衣服浸泡。这是我的私人视频。

我將淋浴時穿西裝成倍增加。我的衣服浸泡。這是我的私人視頻。

xhona020p2s.jpg

Fetish Factory GAGON